filters
state:
Show
city:
Show
category:
Show
product:
Show
Do not ever use these guys. I tried porting a number into their platform and it’s been 3 days and still no service. This was a business line, so that is lost revenue. I am missing countless calls because of them which could be thousands of dollars. Stay away from them...
Read more
Sonetel
Sonetel
Sonetel Verified Representative

Dear Jeff Kuei,We sincerely apologize for the 3-day delay in getting your ported number operational. I understand that the number became operational September 15th, and that t...

It's so cost effective and can be easily understood. A big thanks for helping us and saving my money. I was looking out for a service like this and compared it with other companies. The customer support team is very helpful as I kept asking them hundred questions. I...
Read more
4.5
I liked
  • Pricing
#823608

Guys, do not even try to use Sonotel. Set up took them around 2 weeks, lot's of emails and hassle. Call forwarding price is changed whenever they want it, with no advanced information what so ever. So you can image one day talking on the phone without realising what is...
Read more
Sonetel
Sonetel
Sonetel Verified Representative

Hi,I am really sorry to hear that you had a negative experience. Most of our customers are up and running in less than 1 minute and are very happy with the ease and quality of...

#808713
I have spent overall 50 EUR on Sonetel services. Things I can complain about: 1. Incoming calls received from Skype callers are mostly not received 2. There has been no forwarding to my number for a week and they have been "resolving an issue". Guess how much business...
Read more
Sonetel
Sonetel
Sonetel Verified Representative

Hi there!I'm the CEO of Sonetel and I am really sorry to hear that you had a bad experience with our service. It is hard to provide any specific comments to your points withou...

2.3
Vilnius, Vilniaus Apskritis
#801140
Sonetel market themselves as a "global phone system". Quote from customer support: "Please note that UK mobile numbers has international reachability issues when you try sending a SMS from an international number." Then what on Earth is the point of offering these...
Read more
Anonymous
Anonymous

I so agree, Sonetel services are not ***, they used to be better 3-4 years ago, I have ditched them.

Sonetel
Sonetel
Sonetel Verified Representative

I am really sorry to hear that you had a bad experience with our service.Given my personal commitment to quality - I take this feedback very seriously.We provide local phone n...

I tried free service. Called my VOIP Canada number.. my phone rang in India, perfect... right ? now I gave another try.. it worked again.... perfect. Now I refilled my account with 10USD.. Boom, magic happens and I cant call my Canada VOIP any more...I feel robbed......
Read more
Anonymous
Anonymous

I've seen several comments questioning the VOIP phone people use. Which ones do you recommend? Which do Sonetel recommend?

Sonetel
Sonetel
Sonetel Verified Representative

No. There are naturally no intentional glitches in the system. If you have problems with our service, the fastest way to get help would be for you to contact our customer serv...

#702999
We tried the service using a UK number calling me on my mobile and landline in Europe. The time lag made business calls impossible. The echo and general quality was embarrassing when we ran the number on an advert, it made us look unprofessional and amateur. If you...
Read more
Anonymous
Anonymous

Problems with there website, just locks up, refused 3 of my credit cards, stating that my bank balance was insufficient which is incorrect as I was trying to put $50 of credit...

Sonetel
Sonetel
Sonetel Verified Representative

Hi there!As founder and CEO of Sonetel I am really sorry to hear about the poor experience you had with our service.We use dozens of carriers to achieve the global coverage, a...

2.0
Valencia, Valencia
I didn't like
  • Services
  • Quality
#689932

SAME HERE... DEDUCTING THE MONEY AND THAN BLOCKING THE ACCOUNT Hi Terry, Your account has been blocked by our automatic security functions. As a matter of routine, our security department needs a copy of your credit card to verify your ownership of the card, in order...
Read more
Anonymous
Anonymous

Hello Terry,I checked your case details with the team. I am sorry for the inconvenience you have faced. Please note that your account is not blocked. Only your credit card ...

2.0
I didn't like
  • Bad service
#636270
Hello Sagar, I am sorry to hear you had to face this inconvenience. Your account in this case was blocked by our automatic fraud prevention system, which generally tries to identify probable frauds, based on IP addresses, call logs, stolen credit cards etc. which we...
Read more
#609293
I agree , they have support center in India and dont have Indian number listed in there support list Customer service is too pathetic. Read this Sonetel can deduct money , but after deducting money they have security concerns After Sending Email, they can reply to...
Read more
Anonymous
Henrik

Hi Sagar,As the CEO and founder of Sonetel I am very sad to hear that you had a poor experience with our service. I take every complaint personally - since I have very high ai...

Anonymous
Anonymous

Hello Sagar,I am sorry to hear you had to face this inconvenience. Your account in this case was blocked by our automatic fraud prevention system, which generally tries to ide...

I didn't like
  • Services
#608495