Not resolved
1 comment

Tried their service in 3 different countries and no kind of internet access is good enough for their voip service, while 2 other companies i tried worked fine except one case when i really had bad connection. Their ios app which use call back method (supposed to work better) didn't work at all!

They claim to provide service but i wonder if customer needs to lay their own fiber to sonetel datacenter to be able to get it.

Finally ditched them in favor of another company and realized how terrible experience it was. Just look for another company that is more professional and does its job more seriously.

Review about: Sonetel Voip Service.

Reason of review: Bad quality.

Do You Have Something To Say ?
Write a review

Comments

Terms of Service
Post Comment
Cancel
Sonetel
Tullinge, Stockholm, Sweden #1344309
Sonetel Verified Representative

Hi there!

I am sorry to hear that you had a bad experience. We are not a VoIP provider and do not recommend that our customers connect to us via VoIP due to the many potential quality issues it can bring.

If the call back in the IOS didn't work this was probably due to a configuration issue in your phone.

Maybe you entered your Sonetel number instead of your mobile number in the settings?

This can be easily resolved.

Did you contact Customer service for help? Most configuration issues can be resolved within minutes: https://sonetel.com/en/contact/

I asked our head of customer service to look into your case history, but it wasn't possible since we don't know who you are.

I'd love to follow up and understand what really caused your problems, so if you can share your name or account ID or email address, that would be highly appreciated. Best regards, Henrik Thom CEO & Founder

You May Also Like